søndag den 24. maj 2009

Energi ude og inde

Vi er bestemt ikke de eneste, der har fået noget ud af dagen i dag. Vi har været enormt flittige herhjemme og muget ud i en grad, som nærmer sig uhyggelig. Det hjælper på det, men vi er meget langt fra færdige. “Kristine” har også haft travlt med at sætte master op. 1Billedkvaliteten må du bære over med, for den var laaaangt væk 2 og end ikke min zoom var kraftig nok, men billeddokumentation må der til! 3 Faktisk har jeg ikke været så heldig med mit kamera i dag, selvom der har været motiver nok. Jeg har sjusket, her jeg! Der er allerede ammassetter på brædtet. De er fanget med trawl. De gør dem nu ikke ringere. Der er også stenbidere, stenbidder men dem købte vi ikke nogen af. Jeg kan ikke så godt lide at kigge på dem. Jeg synes deres ansigter ligner menneske-ansigter på en eller anden uhyggelig måde. Deres rogn/kaviar smager godt, men der behøver jeg jo så ikke se dem ind i ansigtet, mens jeg spiser deres æg. Min mor købte to poser ammassetter, som hun kogte,ammasset og som vi gladeligt kom og spiste. tørrethavkatVi købte heller ingen tørrede havkatte. Lena gik i “min” t-shirt i dag. tshirt Jeg har for flere uger siden efterhånden modtaget min første sending på 40 t-shirt. Af uvisse årsager kan jeg ikke tage mig sammen til at sætte dem til salg. Jeg har str. M, L og XL. De kommer til at koste 159 og forsendelse oveni. De blev dyrere, end jeg regnede med, men det skyldes også at jeg kun bestilte 40. Jeg må tage mig sammen og gøre noget.. et eller andet. Det er ihvertfald åndsvagt, at de ligger i den store papkasse herhjemme. Dagen gik med intensiv og effektiv oprydning og rengøring, men ude hos Lena her til aften, kunne vi ud af deres stue-vinduer se en jolle, der trak en vandski-løber langt, langt derude. vandski Uuh, det må være koldt, og da vi kørte hjem, stod er en masse unge mennesker ved broen. 1a De stod med deres våddragter og sprang glade ud. 2a De gav mig lov til at fotografere, og jeg lovede at lægge billederne ud. 2b Jeg undskylder på forhånd overfor dem (jer) at kvaliteten ikke er tiptop. Jeg skulle have brugt tiden på at indstille, istedet for at kigge beundrende op på de unge mennesker, der gjorde sig klar til at springe i det kolde vand, hvor der flyder isskosser rundt.2c 2d2e2f 2g2h2i2j2k Lyset kunne have været bedre og jeg kunne have lagt et bedre fokus, men det ser sjovt ud… jeg skulle bare ikke, ikke, ikke nyde noget, for jeg kan ikke svømme, og har det iøvrigt ikke specielt godt med højder.  3a

3b3c

6 kommentarer:

  1. Jeg vil godt bestille 1 stk. Tee i str. XL. Venligst send dit kontonummer og fragtpris. Hilsen Dudi

    SvarSlet
  2. Du skal ikke beklage billedkvalitet, den er skisme god, Dorthe - og puha, godt jeg ikke var en af udspringerne ;-)

    SvarSlet
  3. Anjoe.. du kender det sikkert? Det kunne være bedre, men må nøjes med lidt slør i kanterne og støj pletvis på billederne, samtidig med at de er lidt mørke, men du har ret: Skidt med det. Jeg skal heller ikke nyde noget som helst

    SvarSlet
  4. Flot t-shirt! Jeg har ikke været med her så længe, så jeg kender ikke historien bag. Men du har selv tegnet eller hvordan? Er der noget på forsiden? Kunne du evt. sige mig hvor stor en XL er (brystmål/omkreds lige under ærmer)? Så takker jeg.
    UHH, friske unge mennesker :-) Jeg skulle heller ikke nyde noget...

    SvarSlet
  5. Jette, det er papirklip som jeg har fået scannet ind. Der er 25 forskellige ansigter/masker. De er store i størrelsen. Jeg skal nok lave noget smartere og fortælle lidt om det på een eller anden måde een af dagene.

    SvarSlet
  6. Læg en lille til side til mig, ikk'. Med lidt held henter jeg den allerede sidst i juni...

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.