søndag den 17. maj 2009

Gentagelser

I virkeligheden vil jeg helst med til uldfestival. Det er der nogen i webstrik, der skal. I virkeligheden kunne jeg godt trænge til at opleve  noget nyt og inspirerende, for det vælgermøde, som Lena og jeg gik til i går sent eftermiddags, var der hverken nyt eller inspirerende at hente ved. Alle som een, var kanditaterne enige om, at DE ihvertfald nok skulle bedre vilkårene for både det ene og det andet, og jeg følte mig gammel og træt i hele hovedet, da det efter en time var overstået igen, for jeg syntes at have oplevet det hele mange gange før. Hmm.. men jeg er da blevet bekræftet i, hvem jeg ikke skal stemme på og hvilket parti jeg ihvertfald ikke skal meldes ind i. Hvad jeg derimod synes var dejligt at genopleve efter vælgermødet, var aftensmaden ude på Lena og Johannes altan. Årets første grillpølser ledsaget med to forskellige salater, brød og kartofler. grillOg med fuglesang, (sjovt at tænke på at denne snespurv er i familie med ravnen)snespurv spurvrengøring og fantastisk udsigt, naboernetillena udsigten så kan maden kun være god, og det var den. 

2 kommentarer:

  1. Jag älskar dina fina bilder - särskilt de med fåglar och hundar på.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.