onsdag den 27. maj 2009

Ferietrængende

Der er nogen, der er gået på sommerferie, sommerferie og så er der andre, der har travlt med at finde en kone og bygge rede i bogstaveligste forstand. andrik1andrik2 Jeg er igang med at ordne min rede. Den står på renovering i nogle af rummene nedenunder. Det er tiltrængt, ligesom det også er ved at være tiltrængt med noget ferie. Jeg ser fremt til pinsemandag. Skolen er såmænd fredelig at færdes på om aftenen,skolenudenbørn når elever og lærere er gået hjem, men ikke så dejlig at jeg gider at sidde deroppe bare for at nyde freden.Jeg glæder mig til min rede er pæn og præsentabel igen og til jeg får noget ferie.(Kan du se, Barfuss, at jeg har ladet mig inspirere af bogen fra dig?)

2 kommentarer:

  1. Neeej, ja :-). Det var lige sådan noget, jeg også så i dine billeder før ;-). Dejligt billede!

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Barfuss, men jeg synes nu at det er nogle meget fine billeder i bogen.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.