fredag den 8. maj 2009

Inde bedst

Det kan næsten ikke blive kedeligere udenfor end nu. Der blæser en arrig vind direkte fra øst, hvor solen skulle være stået op i morges men end ikke viste lys.Planen var ikke at gå ud i det, men min kollega, som havde skudt en stor klapmyds i går, ringede og spurgte om vores hunde ville have skind og spæk, og sådan et tilbud siger man ikke nej til heroppe, når man har grønlanske slædehunde. Og når vi nu alligevel var ude i vejret kunne vi ligeså godt køre en tur og se på alt det kedelige.frabilen snedriver Nogen må ud i vejret uanset hvad jollefisker påarbejdepåhavet og jeg er glad for at være kommunalt ansat.. indendøre, når vejret viser sig fra den her side. master Og jeg er glad for at “ husene er hule” (citat fra J.E.D.H) så jeg kan krybe i læ for den kolde vind, der senere på døgnet slår om i hård kuling og sikkert med regn og slud og at jeg hverken er hund eller hest.  hundoghest5hestoghund1hundoghest2 hundoghest3hundoghest4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.