søndag den 3. maj 2009

Koda i Sisimiut

Jeg ved i grunden ikke, hvad jeg havde forventet?? Jeg havde ihvertfald ikke forventet, at idrætshallen var shinet så fint og så meget op med kinesiske, kulørte lamper, og borde at stå ved. Hyggeligt og pænt. Jeg havde måske forventet at lyden var lidt bedre, og jeg havde måske også forventet, at de forskellige prismodtagere sagde noget mere?? Og jeg forventede vistnok, at alle de nominerede gav et nummer. o1o2 Man kan vel i grunden godt spille et enkelt nummer, når man lige har modtaget 20.000,- fuldfede danske kroner.. og så endda midt i finanskrisen? Jo, det tror jeg helt bestemt at jeg forventede.a1 Jeg forventede ikke, at jeg kunne fotografere d1 d2j1j2    og den forventning blev da også fuldt indfriet, for der var bulderavende mørkt og blitz er ikke velkommet til sådanne arrangementer. Jeg spurgte om lov til overhovedet at fotografere igår , for jeg har skam oplevet at få at vide, sådan helt personligt ansigt til ansigt, at jeg skulle indhente tilladelse fra kunstnerne først inden jeg fotograferede. Klart nok, og jeg fik det skam også både dengang og i går, men det har da lært mig, at spørge om lov først. (Der var så lige 50 andre, der også fotograferede med deres mobiler og lommekameraer. Gad vide om de også blev prikket på skulderen, og bedt om at indhente tilladelse først? Både dengang og i går.) Kan du mærke det? Yes, der siver nemlig en smule ud gennem sidebenene! Mere om det her! Koncerten med Nina n2 efter prisuddelingen var bestemt heller ikke dårlig, for hun n1n5n6 kan da godt nok synge, pigebarnet, men jeg havde forventet en smule, at hun legede lidt med sangene og viste sin store kunnen, og at det ikke bare lød fuldstændigt som på cd-en, som iøvrigt er rigtig god. Har du den ikke, er den bestemt værd at gå ned i butikken og købe! Det var en udmærket og hyggelig aften. Jeg skal ikke klage! Og skulle man finde på at uddele Koda-prisen i Sisimiut igen, kan I ihvertfald forvente at se mig endnu en gang.

2 kommentarer:

  1. hej Dorthe, det er nogle fantastiske gode billeder du har taget bliv endelig ved med det.
    hilsen
    Inge-Lise

    SvarSlet
  2. Tak Inge-lise. Jeg bliver jo ved og ved med at tage billeder no matter what :o)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.