torsdag den 21. maj 2009

En gammel russer i Sisimiut

Som du sikkert ved, er der et vandkraftværk under opførelse i 2. fjord. Der er mere at læse om det her, lidt mere her og også lidt her. Du kan google det og der kommer et par og tusinde hits frem. Det er nu ikke det jeg vil fortælle dig om. Nej, jeg vil vise dig, at masterne nu er ved at blive sat op og vi kan nu se to fra byen og vores altan. En gammel russer-inde kristina flyver dagen lang med en mast dinglende under sig (det er dog nok ikke den samme, hver gang) og jeg er jo nysgerrig, så jeg var ude og se hende her til aften. helikopter1halerorrussiskkopter Jeg var også nysgerrig for at se, hvordan Baltos sår helede. Det ser rigtigt fint ud, baltosarmen jeg synes at han ser lidt skæv ud i ansigtet nu. Måske var det bare et skævt smil?balto Der er stadig meget sne inde i landet, grusvejenmen det synker synligt for hver dag. Gudskelovogtak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.