tirsdag den 5. maj 2009

Forvirret

Et eller andet er gået galt! Grueligt galt! Tror jeg?! Kan du se, hvad jeg har gjort galt? Jeg er nået til p 58 dererikkemaskernok efter at have trævlet op fra p 1-50 tre gange. Så langt, så skidt??øhhvadsåJeg ville så gerne og jeg kludrer hele tiden. Opskriften fejler vist ikke noget, og alt er forklaret så pædagogisk og klippe så meget ud i pap, at ethvert barn med lidt begynderheld burde kunne strikke sjalet, som jeg så gerne ville kunne slynge om mine somreskuldre til sommer. Aaaaargh.. skal jeg give op?

3 kommentarer:

  1. Mon ikke dit sjal når at blive luftet i sommerens sidste stråler :-D

    Selvfølgelig skal du ikke give op; jeg glæder mig allerede til at se det på din prøvemodel Jan...

    God bedring til Sara!

    SvarSlet
  2. Åh, hvor ærgeligt. Det er altid surt at rende ind i fejl, hvad enten det er det ene eller det andet, der er årsagen.

    Men giv nu ikke op, for det bliver så smukt, når det er færdigt! Det er jeg sikker på! ;)
    Kh Karen S

    SvarSlet
  3. Du skal ikke give op, tænk på det som øvelse og du ved got hvad man siger om øvelse.

    Jeg har kikket lidt på billedet af sjalet på siden du havde link til. Så vidt jeg kan se er det midtermaskerne du har lidt problemer med.

    Jeg vil gerne prøve at hjælpe dig, hvis du vil.

    Du kan kontakte mig på

    eve (dot) everitt (at) gmail (dot) com

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.