fredag den 8. maj 2009

Kuling a’la storm

Kors i hytten, hvor det blæser! Det ikke bare blæser- det stormer derude med slud, bænkenudenfor som lynhurtigt bliver forvandlet til klæbrig is på mine i forvejen beskidte ruder rude(iøvrigt utroligt at isen kan fæsne på så beskidte ruder.. derfor min antagelse at det må være ekstremt klæbrigt) Ufatteligt at naboens nabos flag hænger ved. flagvejrGodt, jeg har mit strikketøj og godt at det bare kører for mig.. indtil videre. Er snart færdig med “blomsterne” og skal til diagram C. Spændende.

2 kommentarer:

  1. jeg tvivler på at det nogensinde bliver sommer og så i disse tider med globalopvarmning.
    Jeg flygter snart fra landet
    KH mor

    PS! Tak for det kæmpestore brunch til morsdag

    SvarSlet
  2. Næ, det føles ikke som om sommeren er på vej. Jeg flygtede jo herop fra Viborg..skal jeg nu flygte tilbage?? P.S Tak fordi I ville komme til brunch!

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.