søndag den 17. maj 2009

Når hovmod

i den grad står for fald! Jeg har hoverende og temmeligt pralende på mange forskellige blogs, opfordret til at kaste sig ud i viftesjalet. Pralende og med en snert af storhedsvanvid har jeg proklameret at man skal bare tælle og holde koncentrationen rettet stift mod opskriften. HA! Jeg har strikket baglæns i flere dage og nu til formiddags vendte jeg strikkepinden mod frem, og så er der gudhjælpemig fejl. fejlbefængtJeg nægter, nægter, nægter at strikke mere baglæns. Faktisk overvejer jeg at trævle det hele op og starte forfra, men garnet kan IKKE holde til det. Jeg har sjusset og snydt. Jeg har, mens jeg strikkede de første fejlbefængte pinde forlæns, lovet at jeg aldrig mere vil hverken prale, hovere eller kloge rundt i noget, som jeg ikke har forstand på. Jeg har slået denne spy-flue ihjel..bare fordi nogen skulle lide lige så meget som mig, så nu er jeg ikke bare hoven, dum og pralende, men også ond. afleder

4 kommentarer:

  1. UPS sådan kan det jo gå os alle, håber at du tilgiver dig selv, det gør jeg ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg skal lige se det lidt an, inden jeg beslutter mig for om jeg fortjener tilgivelse. Lige nu er jeg meget sur på mig selv

    SvarSlet
  3. Man kan ikke snyde et hulmønster!
    :-) Sikke en sætning :-)
    Jeg ved også alt om tilbagestrikning og det er IKKE en af favoritterne. Da jeg strikkede viftesjalet lå det næsten en måned på bordet fordi jeg var overbevist om at det ikke passede.Der lige før vifterne skal sættes i gang. Men da jeg så tog mig mod til så passede det!
    Og nu "mangler" den yngste et sjal.

    SvarSlet
  4. Næ, man kan nemlig ikke snyde med hulmønster, men det er ikke desto mindre det som jeg har gjort/gør.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.