lørdag den 23. maj 2009

I sving

Andre er forlængst kommet i arbejdstøjet, fjeldetog har været i gang længe. Hvis jeg kunne finde ud af det, ville jeg have sat en pil, der hvor masterne bliver sat op, men det kan jeg ikke finde ud af. Den russiske helikopter har sværmet som en flittig humlebi omkring fjeldet her til formiddag. Kan du se mændene, der står på fjeldet?påplads Jeg sidder stadig og kikker søvningt ned i min kaffekop, her kl 10. Jeg må hellere komme igang med at rydde op og få skik på byggerod/flytterod =Simons ting, som stadig er store mængder af her i huset, men som skal sendes ind til ham, og almindeligt storrod og snavs.Kan du se mændene, der kravler rundt i masten? mændienmast Kom så i gang, Dorthe! Du har også nogle toppe, der skal ses på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.