torsdag den 7. maj 2009

Kulturel

Aftenen bød, for mit vedkommend på en kulturel oplevelse. En veninde gav mig en billet til Bolette Silis Høegh og Line Hvass udstilling på Taseralik. En sjov og anderledes udstilling med både malerier, vævede billeder,fuckoff konstellationer,bøjer dans og musik. Musikken blev ledsaget af disko-lys på vægge og gulve.lysshowUdstillingen var ikke begrænset til væggene, men var sædvanen utro både på gulvet fortabtefisk og i loftet.fangettilskuer krabberuse kaaliinettet Der var hyret to fyre,fotograferne som skulle fotografere folk, der var til fernisering og hvis billeder med det samme blev printet ud og sat i de rammer, der var gjort klar.udenbilleder Dejligt med lidt fornyelse og anderledes tanker om kunst og kultur. fotografenserpåsinefotografier Tak til Ellen for billetten og dermed oplevelsen.

1 kommentar:

  1. Hej Dorthe!
    Jeg faldt over din blog, da jeg (indrømmet) googlede mit navn.
    Nogle fine fotos du har taget af vores udstilling.
    Jeg tænkte om jeg må få dem til min portefolie. Og evt hvis du har flere, vil jeg osse meget gerne have dem.
    Hvis jeg bruger dem off. krediterer jeg selvfølgelig dig!
    KH Line Hvass

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.