onsdag den 13. maj 2009

Afhængighed

Tusind tak for jeres mange dejlige kommentarer til mit viftesjal. Jeg må blankt tilstå, at min dag er reddet… nej, faktisk er de kommende mange dage reddet med alle jeres fine kommentarer. Jeg vil læse og genlæser alle jeres dejlige smiger og roser. Det er så dejligt med kommentarer.. næsten for dejligt, så jeg har overvejet om jeg er “junkie”/afhængig, for når der ingen kommentarer er, tror jeg straks at indlægget var kedeligt, dårligt og ikke værd at kommentere. Til de interessede kan jeg fortælle at allerede skal igang med vifterne på moskussjalet/viftesjalet i moskusuld i morgen. Det er gået fint indtil nu, og så fint, faktisk, at Laura har bedt mig strikke et sjal til hende i grå. Bare fordi jeg så forventer at jeg får en kommentar mere ;-) Jeg har været nede ved påhængsmotor-mekanikeren og bedt ham komme og lave service på “Tampax-en”/min jolle. Så snart han har været hos mig, ringer jeg efter en vognmand, og så skulle “Tampax” meget gerne være tidsrøver nr.1 den kommende tid. Gerne ledsaget med sælflænsning. Forlanger jeg for meget? Udenfor er det vinter med store hvide snefnug, der hvirvles rundt i den kolde, stride vind. Om jeg gider mere vinter og kulde? Overhovedet ikke. Sommer, varme og jollesejllads, tak, men hvor sender jeg mine ønsker hen? Jeg har forsøgt at bede opad men det virker tilsyneladende ikke. DMI? I får lidt billeder fra dagen i dag, som bød på kaffe på Taseralik med Lenalena og Sara, sara og dryppende istapper på skolenistap2 istap3

7 kommentarer:

  1. "Comment whore" ... Det er da ikke det værste man kan være ;)
    Jeg er i hvert fald selv i samme kategori ;)

    Glæder mig til at se moskus sjalet!
    Kh Karen S

    SvarSlet
  2. Hej
    Jeg må indrømme, at jeg nok er lige så afhængig af dine dejlige opdateringer i tekst og billeder i hverdagen. Jeg glæder mig hverdag til at se dine hverdagsbilleder.
    Det er godt nok en fantastisk smuk sjal du har fået strikket dig der.
    Hilsen Phine

    SvarSlet
  3. tillykke med dit flotte sjal, det er lige før jeg også får lyst til at strikke sådan et - men, jeg har to i gang så jeg skal nok liiige passe på. Tak for dine altid smukke billeder fra en natur, der er så anderledes end vores - jeg nyder dem hver dag :)

    SvarSlet
  4. Hmmm - fik lige en strøtanke: gad vide hvordan din blog ville se ud hvis du blev forflyttet til en dansk skole fra 1. maj til Sct.Hans?
    UPS - en mere: evt. byttede job med en danskboende lærer der også blogger hver dag.
    Måske har jeg bare været for meget alene i dag;-)

    SvarSlet
  5. Total fed tanke, Gitte. Det kunne være sjovt at se. Det kunne også være interessant, at se hvad hende/ham, der "overtog" min blog så ville lægge ud heroppe fra, for det må da helt givet være anderledes end det som jeg lægger ud. Hvad jeg lægger ud på min blog som "imidlertidig dansker" kan ses til sommer, hvor vi skal på ferie i Danmark, men ferie og hverdag er jo to vidt forskellige ting. Tak, Phine, det var da noget af et kompliment, jeg lige fik der! Karen S. Gudsketakoglov, at jeg ikke er alene, for det er da noget underligt noget at "hungre" efter, og lade sit humør være styret af, for det kan jeg godt være i perioder.. Og Spejderstrik, det er altså et flot sjal, og jeg skal helt bestemt have et par stykker af modellen.

    SvarSlet
  6. Dorthe, jeg har tænkt lidt over denne post og ja, jeg tror vi alle godt kan lide at få kommentarer, men i min erfaring, så hænger raten af kommentarer ofte sammen med raten man selv skriver kommentarer i.

    Og så vil jeg lige sige at dit sjal er fantastisk smukt! HELT VILDT!

    SvarSlet
  7. Tak Irene. Dét sjal har også hængt på min skuldre siden det blev færdigt. Måske har du ret med hensyn til kommentarerne, men jeg ved også at mange af dem som fast læser med herinde ikke selv har blog.. jeg lægger måske også mine mange kommentarer de forkerte steder? Men på den anden side: Det gælder jo heller ikke alt om at få respons hver gang, bare engang imellem, så er jeg tilfreds og får gejst til at fortsætte. Tak for din kommentar, Irene.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.