onsdag den 27. maj 2009

TAK!

De bedste gaver man kan få, er de gaver, der bliver givet af lyst og af hjertet. Sådan en gave, fik Jan og jeg igår. tak Behøver jeg vel, at sætte ord på de følelser, de vakte i mit hjerte? Det var store og bevægede følelser. Nå, men nej vel, jeg behøver ikke sætte ord på? Jeg er så taknemmelig for at have så dejlige, søde og kærlige piger. Jeg elsker også jer.

Jeg fik også for næsten 2 uger siden en duftgeranium af Ingelise. Bare fordi! duftgeranium Jeg havde een i forvejen, og ville købe en mere, men nej, jeg fik een. Man skal ikke skaffe sig en duftgeranium for dens bittesmå lyselilla blomster, der nok er søde, men som ikke syner af noget som helst. Næ, kan man lide duften, som jeg kan, så er der masser og masser af grund til at fylde huset. Jeg kunne sagtens…. fylde huset fra kælder til kvist. Tak, Ingelise.

7 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå dig, sikke dog nogle skønne børn du har. Hvor kan du være stolt !!! :-)

    SvarSlet
  2. Vilka underbara flickor du har! Det värmer modershjärtat - mitt också

    SvarSlet
  3. Du har ganske ret Helle! De er ret så skønne og Annela, de ikke bare varmede mit hjerte, nej, det smeltede fuldstændigt sammen.

    SvarSlet
  4. De hedder jo ikke "englebørnene" for ingenting.
    KH aanaa

    SvarSlet
  5. De er nogle dejlige engle, som jeg er stolt over at bo sammen med, ingen tvivl om det!

    SvarSlet
  6. Man bliver da helt blød om hjertet. Hvor er de dejlige :-)

    SvarSlet
  7. Åhr, hvor er de da søde, Jeres piger. Dejligt de kan udtrykke sig så klart :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.