torsdag den 22. oktober 2009

Smil i kulden

På vejen over til mine forældre i dag hilste vi på denne kolde fyr. snemand1 Han smilede venligt til os og vinkede med sine korte arme, snemandda vi passerede forbi. Han var sød.

I brugsen kunne vi købe græskar.

Ved de store trækasser i Brugsens frugt oggrønt afdeling stod der græskar-hoveder med stearinlys i og fristede. Ikke mig, men andre..

Pigerne blev fristede og ville gerne lave et hoved også. græskarJeg udhulede med møje og besvær græskaret og da aftensmaden allerede var sat i ovnen, stillede jeg græskar-kødet ind i køleskabet til suppe i morgen.

Jeg har aldrig haft et græskar mellem mine hænder før, så det er lidt spændende.

Jeg tegnede op og Sara snittede knivog resultatet blev fint, syn’s vi.

Karet blev skåret ud og nu smiler der et glad ansigt ude foran vores hoveddør.  medlysi

5 kommentarer:

  1. Det er et rigtig flot græskar! Faktisk tror jeg ikke helt, jeg har set noget flottere....
    Uha - sikke meget sne I allerede har!

    SvarSlet
  2. Christunte, det bliver Sara glad for at høre, for det var hende, som snittede det smilende orange ansigt

    SvarSlet
  3. Måske skulle vi overveje at give den bøjle, dens tænder er ret skæve :)
    Laura vil sikkert gerne tilbyde sin xD

    SvarSlet
  4. Hvilken herlig snemann.
    Flott fotografert.

    ooops, har jeg oversett haloween?
    Kan være fordi datter venter sin baby hvilken time som helst

    SvarSlet
  5. TorAa.. jeg tror nok at man fejrer halloween d. 31 okt.? Jeg ved det ikke, men måske? Lykke til med din datter.
    Sara. nu skal du være sød!!!

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.