torsdag den 8. oktober 2009

Fredags-foto-leg C

ABC runde 2 logo_thumb[2]

ABC-C. Denne uges bogstav er C.

Det kunne sagtens have været en citron eller centrum-kiosken, hvor vi flere gange om ugen lige skal forbi og købe lys, blomster, ugeblade, en sodavand eller deres store flødeboller. Ved nærmere eftertanke; måske skulle jeg drøne over og fotografere kiosken inden fredagen rinder ud?

Jeg har dog valgt at denne Charmetrold skal være mit C denne uge.

Han er en charmetrold med det største C du overhovedet kan skrive. 16Charmetrolden, der hedder Silas og som bor i Aalborg (desværre) 7har en storebror.

Daniel.

Han er ligeså charmerende og dejlig.

Gid man kunne hoppe ombord på et tog, som i løbet af 5 nanosekunder bragte mig hjem til dem. Jeg ville nyde at kunne være tætte på dem.

De er mine yngste søsters drenge. Mine nevøer.2 C kunne også have stået for Cult.

Heroppe nærmer det sig kult at drikke energi-drikke og børn helt ned til kravlestadiet søber energi-drikke i sig.

Gad vide om det er sundt og godt? Næppe.cult

Det var mine bidrag til bogstavet C. Glæder mig til at se jeres bidrag ;-)

23 kommentarer:

  1. Dette var svært så smukke gutter, og jeg forstår godt at du synes det er trist at de bor så langt unna...
    Artig med en blogg fra Grønland:-))

    SvarSlet
  2. Åååh ja. Lille Silas, anorersuaaraq - den lille storm, Duracell Silas, Energibundtet, snakkemaskinen, spisemaskinen. Når jeg er allermest træt, tænker jeg ofte på, om ikke en blodtransfusion fra Silas vil give lidt ekstra energi. Hvis den dreng blev lavet om til piller, ville det være nogle super effektive go-on energipiller, hvorimod hans mor ville blive nogle meget stærke sovepiller, hvis hun blev lavet til piller. Skønne skønne unger.
    Hils Aataa og sig det er nogle superflotte penne han har fået lavet der. Kæmpe held og lykke med jeres nye "netbutik". Det skal nok blive godt.

    SvarSlet
  3. For noen herlige unger! Utrolig fotogene begge to :) Cult med Cult, forresten ;)

    Ha en flott weekend :)

    SvarSlet
  4. Ja, det var noen herlige, søte og kjekke gutter. Skjønner godt at du lengter etter dem. Fine bilder.

    SvarSlet
  5. For noen charmetrold ja! De var ordentlig søte!!

    God helg! :-)

    SvarSlet
  6. Skikkelige sjarmtroll og dine selvsagte valg på C!!! Så synd de bor så langt borte, men du får nyte de når du kan!!
    Klem fra Petunia

    SvarSlet
  7. Charmtroll er et meget bra valg på C:) OG sjarmtroll var de til 1000:)

    SvarSlet
  8. For noen flotte gutter!

    Og den energidrink er vel ikke noe man ønsker i hus kan jeg tenke meg. Ha-ha!

    SvarSlet
  9. Ja, de ser godt nok meget søde ud, dine charmetrolde til nevøer.

    SvarSlet
  10. utrolig flotte nevøer du har. Man kan drukne i de vakre øynene deres :)

    SvarSlet
  11. ...og de lækre gutter/charmebomber drager til det norske i morgen. Så det bliver rigtigt usikkert at færdes omkring Tuv/Hemsedal området ;-)

    SvarSlet
  12. Jeps! De er nemlig nogle kønne drenge og tilogmed 100% charmerende

    SvarSlet
  13. Vi/jeg har 5 dejlige og charmerende børnebørn - vi/jeg er bare heldig.

    SvarSlet
  14. De har så gode ansikter disse charmetroldene dine! Skikkelig fotogene!

    SvarSlet
  15. Masse cule C bidrag. Det er noen skjønne gutter du har. Fortsatt god helg.

    SvarSlet
  16. Hvor er de skønne de drenge! Super gode billeder.

    SvarSlet
  17. øv blogger vil ikke være med til at sende jer mit svar! Nu prøver jeg lige igen:
    De er nemlig nogle kønne drenge og hvis jeg har formået at få bare lidt af deres charme med på mine billeder, så er det godt. Jeg har været inde og se nogle af jeres blogge og jeres bidrag til bogstavet C og kan se at I er hammergode. Dejlige billeder og meget fine forklaringer til bogstavet C. kram fra Dortheivalo

    SvarSlet
  18. Flott C-innlegg. Det var noen charmtroll det ja! Det er første gangen jeg besøker bloggen din, og jeg har gledet meg stort over de flotte naturbildene dine!

    SvarSlet
  19. Lise, velkommen og tak for de fine ord.
    Tro, håb og kærlighed: De er nemlig charmerende og jeg er glad for at de blev lige netop mine nevøer. De er så vidt forskellige af personlighed men charmerende begge to.

    SvarSlet
  20. Vilka charmtroll :) Det är så trist när familjen bor långt borta, men då är det ju destu mer kul när man ses !

    SvarSlet
  21. Jeg kan godt forstå du savner disse charmtroll av noen nevøer. Flotte bilder.

    Mitt C-innlegg er her:
    http://toraamusic.blogspot.com/

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.