søndag den 5. august 2007

Skøn søndag

Endnu en dejlig dag rinder langsomt ud.. Ja, kl. er kun 17.51, men som dagen indtil nu er gået, kan ingenting ødelægge det. Jan og jeg tog ud og sejle..ideen opstod mest fordi Jan har så forfærdeligt meget hø-feber herinde på land, og så var der jo (sæl-)gevinst igår, og hvis det kunne lade sig gøre, at Jan også skød en sæl, ville det da heller ikke være helt ringe. Vandet var knapt så fint som igår, men stadig pragtfuldt. Vi sejlede omkring, så et par enkelte sky sæler, der ikke havde tænkt sig at lade livet, så vi måtte nøjes med den friske havluft, hvilket jo er mere end rigeligt! Amisut..hedder det på grønlandsk, når sæler svømmer i flok. De er utroligt svære at få ram på (for mig, ihverfald), men jeg fik da skudt nogen med kameraet lige inden de dykkede. Kuttere er altid fotogene, så da vi sejlede forbi een, forevigede vi det naturligvis. Flot! Vi nåede til kaffemik hos (igår-omtalte Poul, hvis datter fyldte tre år) og fik gode kager og kaffe (og jeg holdt igen, men var stadig høflig og tog en halv bolle og en tynd skive kage)Så kan man vist ikke vride flere positive ting ud af dagen (og mit sjal arter sig stadig fint) OG det skal da ikke være nogen hemmelighed, at siden vi fik det nye kamera har mit øje nærmest været klistret fast til søgeren..og I skal da lige se et billede som jeg syntes blev sjovt (måske ikke noget teknisk vidunder, men sjovt) Gamle dæk. (Gid det var mine dæk på maven, der lå smidt ud dér fnis!) Og så har jeg lige erfaret at jeg er blevet nomineret HER. Om jeg skal gøre noget udover at sige tak og forsøge at skjule min stolthed, ved jeg ikke.
Og som slut-billede, vil jeg belemre jer med endnu et billede fra vores by. Det er forbrændingsanlæggets skorsten i aftenrøden. Dét er da flot!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.