onsdag den 29. august 2007

Regndans..

er der ikke det store behov for, for regnen kommer såmænd helt af sig selv.. Vores planer var at tage ind og besøge Laura i Assaqutaq i dag, men vejret var lidt for kedeligt, så vi blev herude i Sisimiut. Jeg håber at hun bliver indendøre med sin nye Harry Potter (6-eren) og hygger sig. Hvis vejret er til det, vil vi måske tage ind til hende i morgen og sige hej, men det må vi lige se til i morgen. En lidt kedelig ting er overgået os nu til aften (snøft, snøft) farfar er flyttet ned til Jesper (snøft, snøft) Nu var vi lige blevet så forvente med hans selskab og så smutter han. Jeg har tilbudt at støvsuge under- etagen, men ak nej! Han flyttede hjemmefra. Dagen har bestået af arbejde og arbejde, og et besøg på kafé Ukiivik. Vi tog også ud til Panigiit. En skindsystue, hvor der er mulighed for at købe produkter i sælskind, masser af sten,- både grønlandske og udenlandske og en smule garn. Min afstemning her på bloggen, er afsluttet og jeg har fulgt flertallets (fnis, fnis) afgørelse og oprettet en blog, hvor stemningen vil ose af uretfærdig harme og sur galde (forhåbetlig skrevet, så alle kan holde det ud, og mene noget sammen med mig), og så håber jeg jo, at jeg kan få afløb i det forum og ikke (sjat-) brokke mig alle mulige og umulige steder. Jeg håber, naturligvis at jeg får noget respons. I kan se linket til brokkethovedet øverst til venstre i denne blog og adressen er: http://www.tudefjaes.blogspot.com Kik forbi engang imellem. Jeg håber (naturligvis) ikke at den bliver opdateret for tit af indlysende årsager.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.