lørdag den 4. august 2007

Mad på bordet

Det har været det mest pragtfulde vejr idag, så vi pakkede ungerne sammen, inviterede Poul og hans unger (både hans egen og en lånt), og jeg fattede min salonriffel Magnum, startede min lille with og sejlede ud og kikkede efter sæler. Mindsanten om ikke een dukkede lige op for næsen af mig og et skud, så var den min aftensmad i morgen. (Nu her til aften er jeg ved at ovnbage en lille helleflynder jeg fangede sent sidste efterår, og som pludselig dukkede op, da Jan ryddede op i fryseren.. og mindsanten om ikke der også var to rensdyr-tunger. De ligger nede i kasserollen og simrer.Dét er kongespise for mig). MEN, som I kan forstå er min weekend bare reddet: mit strikketøj kører bare derudad og jeg har skudt en sæl.. (undskyld til de af jer, der ikke bryder jer om "drab" på sæler og andre dyr med store øjne. Hundene var ellevilde med resterne af sælen.. det, jeg ikke skulle spise i morgen. Billedkvaliteten er ikke så god, da jeg skulle fotografere med venstre hånd og lidt i blinde. Jeg var jo alene.) Jeg var forresten lige lidt sej i formiddags og tog 4 strips til. Mine lår ser ud som om de er angrebet af ondartede mæslinger, men det lægger sig vel?? Det håber jeg, for det skal simpelthen være dét værd... og jeg har ikke indtaget hverken synligt eller skjult sukker i dag heller (nu er dagen jo ikke ovre, men jeg holder liiiiige ud een dag mere!!)
Og så skal I da ikke snydes for et dejlig billede af Sara, der er ude og sejle. (Der er ingen af Laura, men hun var skam også med)

2 kommentarer:

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.