lørdag den 11. august 2007

Kraka-sjal

Så er mit sjal blevet tørt, og de to ender hæftet. Jeg synes selv, at det er blevet flot. Jan har fotograferet (Han vil stadig ikke lægge skuldre til, stå model og lade mig fotografere). Siffe spørger hvor i Grønland jeg bor.. Jeg bor i Sisimiut, og man kan læse meget mere om byen her og her og her (min 123hjemmeside) og her er et kort over byen. Det skinner forhåbentligt tydeligt igennem på bloggen, hvor glad jeg er for at bo her? Dét er jeg nemlig! Meeen jeg holder utroligt meget af, at komme på ferie i Danmark også.

9 kommentarer:

  1. Arj hvor er det altså flot - utroligt dejligt mønster - gør sig godt.
    Og sikken natur du befinder dig i - jeg kan bli' helt misundelig.
    Hvor i Grønland er det du bor?
    KH Siffe

    SvarSlet
  2. Mon ikke vi kan være godt tilfredse med modellen........ Det er i hvert fald nogle meget flotte billeder og sjalet rigtig flot. Du kan jo sagtens.
    Mange hilsener Lene Z.

    SvarSlet
  3. men dorthe, vad fin din sjal blev, o vilka härliga bilder i din blogg, så fin natur ni har, socker är svårt att vara utan, eller hur

    SvarSlet
  4. Sikke et flot sjal du har lavet der, og sådan en flot farve!! Mange hilsner, Tineke - Vejen, Danmark.

    SvarSlet
  5. Hej Dorthe
    Nu bli'r jeg da helt bidt af Grønland ;-) Jeg har selv familie og venner bl.a i Qaanaaq og Nuuk. Jeg må med skam melde at jeg ikke husker det danske navn for Sisimiut - men er det Jakobshavn?
    Min far boede der i mange år.
    KH Siffe

    SvarSlet
  6. Hej Dortheivalo
    Hvor er dit sjal altså bare flot, nu gør det jo heller ikke noget, at det er fotograferet i de smukkeste omgivelser...
    Mvh Jette

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Tak for jeres smigrende kommentarer. Det er hyggeligt at få respons på det man skriver/laver. Før i tiden havde de grønlandske byer (også) danske navne. Disse bruges ikke længere, men Sisimiut hed Holsteinsborg.

    SvarSlet
  9. Jeg kan selv virkelig godt lide krakasjalet - har strikket et i rosa - men dit er helt vidunderligt og farven er sååååå skøn!
    Kh Karen S, netop hjemvendt fra Saqqaq

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.