mandag den 6. august 2007

1. arbejdsdag

Så sluttede ferien..brat?? Neeej, jeg var skam godt forberedt, men ferien føltes kort og uforløst på een eller anden måde, for jeg fik slet, slet ikke nok af den. Det må være tegn på, at den var god! Det var hyggeligt nok at se sine kollegaer igen, og se at alle havde det godt. De er igang med at installere nye ventilationsskakter, så der var godt og grundigt støvet overalt og især inde på (mit) bibliotek. Men resultatet bliver jeg jo nok glad for. OG der kommer jo mange gode dage endnu, hvor sen-sommeren vil smyge sig om vores hungrende sjæle, og slukke vores tørst efter naturen og bortjage grimme, negative og destruktive tanker (hvis vi skulle få nogen) I får et billede fra sidste års rensdyrjagt, for jeg glæder mig til at komme ud og lægge tæt med min familie i teltet, nyde stilheden, hvor man kun kan høre myggene, havet, elven, mågerne og hjertets stille slag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.