onsdag den 1. august 2007

Djævlehue og sokker

Se her: Jeg fik en opskrift af nogen af de søde damer/kvinder på webstrik... eller snarere en henvisning til et link, og nu har jeg forsøgt mig, og det lykkedes. Djævlehuen og strømperne/sokkerne (Madam Møllers) er strikket i strømpegarnsrester og jeg er spændt på om det passer. Saras dukke har velvilligt siddet model. Drengen, der skal have det, er født d. 03.07.07. Jeg tænker på om Madam Møllers sokker mon kunne gøres større.. ikke ved at strikke dem i større pinde, men med flere masker?? Er der mon nogen ude i blogland, der har erfaring med det?

1 kommentar:

  1. Smarte sokker - de ligner næsten mere små støvler :) Og fin hue. Den er på min to-do liste men det er der så meget der er så..

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.