lørdag den 18. august 2007

Lørdagssejltur

(Det er ikke så forfærdeligt tit, at jeg lægger billeder af mig selv på bloggen eller nogen som helst andre steder. Her sidder jeg i min jollen og ordner vistnok noget line.) Endnu en dejlig dag er vel overstået. Vi tog ud og sejle i dag (igen) Vejrudsigten så god ud, og vi ville prøve at fiske lidt rødfisk, og ikke mindst havde både Jens Erik og Jan høfeber, så en dag på havet ville være dejligt under alle omstændigheder. Ud og sejle kan man altid lokke mig til, så da vi havde været nede i Skibsforsyning og forsynet os med nye pilke, pakkede vi lidt mad sammen og vi drog ud. Jeg i min jolle og resten i Jans båd. Der var lidt rødfisk og en smule torsk, men vi drev så hurtigt, at det ikke var så sjovt igen, så vi sejlede hjem og var hjemme til at kunne gå på improviseret restaurant (kineseren) -besøg. Dejligt. Her til aften har far og søn, så fået sig lidt cognag, samt hyggelig snak, mens jeg har færdiggjort djævlehuen, (opskriften er Gros) som jeg er ganske godt tilfreds med. Faktisk så tilfreds at jeg ville ønske at jeg kunne finde ud af at øge maskeantallet, så jeg kunne strikke den i voksen model. Jeg kan sagtens se mig selv med sådan en hue i mange forskellige glade og friske striber. Er der mon nogen af jer, der har regnet maskeantallet ud til voksne?? Send mig meget gerne en mail, hvis du har til denne adresse. Jeg har ingen strikke/håndarbejdsprojekter for hånden, så jeg er lidt rastløs, men jeg har været på biblioteket og låne Ingelise og "dominostrik". Måske jeg skulle kaste mig over dem?? Jeg har jo også en bog med skyggestrik, som jeg endnu ikke har prøvet at strikke efter, så i virkeligheden, har min rastløshed intet at lægge sig i. Hvad morgendagen bringer, ved vi (som altid) ikke...forstået på den måde, at vi ingen planer har, andet end at vi kan sove længe igen imorgen tidlig/formiddag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.