søndag den 14. december 2008

Ingen garanti

Øv..det var strikketøjet, der skulle have opmærksomhed, men det endte med at det var kameraet, der løb med sejren. Desværre ikke fordi jeg havde noget at fotografere..dvs. jeg ville have fotograferet vores hoveddør, der ser så julet og hyggelig ud, men kamera- objektivet opfører sig fuldstændigt åndsvagt, sidder fast og vil ikke stille skarpt, siger mærkelige lyde, og jeg har ikke noget garantibevis på det..hvad dælendulen stiller jeg op? Jeg har skrevet til arrangørerne, og håber på et svar om et garantibevis, så jeg kan sende det afsted. Det er Nikon, der har sponsoreret..så de må da kunne... osv. Vi havde et oldgammelt Nikonkamera fra et årti før digitalkameraernes tid, hvor vi satte objektivet til det nye kamerahus og kunne dermed fastslå, at det er det nye objektiv. Jan kunne tage dette billede af mig med det gamle objektiv fra 1980-erne, men det er ikke helt det samme og slet ikke nær så godt som det nye objektiv Øv og sur R Ø V! Gider I krydse fingre for at det lykkedes mig, at få det hele i orden? (Lena og Johannes var her i formiddags efter kirkegang. De mødte Laura, der også havde været i kirke og kørte med hende hjem til os. Johannes og Jan er også nogen af de få, der velvilligt lader sig fotografere, TAK, så har jeg nogen at øve mig på, når ellers jeg har et kamera at øve mig med! Hulk, hulk, hulk)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.