tirsdag den 9. december 2008

Striber og Sara

Uuuuh, hvor er jeg spændt! Jeg afsluttede mine kommende vanter, og nu er det spændende om der er nok til et par vanter, når de kommer ud af vaskemaskinen. Farverne er fede. Faktisk er de lige akkurat og netop mig. Jeg er vild med de farver. Inden vask målte firkanten som jeg skal klippe vanterne ud af 102X57 cm. Nu ligger "kluden" i vaskemaskinen og bliver vasket ved 60 grader sammen med 3 par cowboybukser. Heldigvis stiller Sara næsten frivilligt op til fotografering, så jeg kan øve mig med kameraet. TAK Sara. De fleste, inkl. mig selv er for blufærdige til at stille sig op foran et kamera og i længden er det altså kedeligt kun at fotografere strik, huse, solnedgange..

2 kommentarer:

  1. ☆♥☆
    Sa fine bilder -
    nydelig datter ha du ♥
    Sender hermed en kveldsklem fra
    Tyskland
    Beatrice

    SvarSlet
  2. ja, jeg synes nu også hun er noget af det nydeligste jeg nogensinde har set..

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.