søndag den 11. maj 2008

Ny bluse

Jeg brugte sjalet een gang og syntes at det var for uhåndterligt, men kunne godt lide letheden og farverne. Det er filtet sammen af silkechiffon og merinould, så det er jo kræs materialer..Det var med bævende og skælvende hænder at jeg klippede det op og syede det sammen til en bluse. Jeg har forsøgt at minimere spildet, og valgte at lave den kæmpe og slasket. Den er dejlig varm, men samtidig luftig på grund af materialerne, og der er masser af plads i den. Håber, at jeg får den brugt nu (undskyld frisuren..håret er vådt efter badet)

8 kommentarer:

  1. rigtig smart lösning!
    Frida

    SvarSlet
  2. rigtig smart lösning!
    Frida

    SvarSlet
  3. rigtig smart lösning!
    Frida

    SvarSlet
  4. rigtig smart lösning!
    Frida

    SvarSlet
  5. rigtig smart lösning!
    Frida

    SvarSlet
  6. En stor 5 tal til Frida fra mig :))
    Fin bluse.

    SvarSlet
  7. tihi, Frida..du har vist trykket på udgiv et par gange eller så har du virkelig ment at det var en smart løsning ;-) Men tak til både Lea og dig Frida.

    SvarSlet
  8. Den er da bare SÅ lækker (og din mors mad ser godtnok også lækker ud - mums)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.