torsdag den 15. maj 2008

Hjemmedag

Sara er hjemme fra skole i dag med ondt i hovedet og maven, kvalme og træthed..liiiige akkurat nok til ihvertfald at hun ikke skal afsted, men liiige akkurat så frisk at hun sagtens kan hygge sig og få noget ud af dagen alligevel. Hun ville ikke være alene hjemme, så jeg er hjemme fra arbejde, hvilket også er helt o.k med mig ;-0. Om det er fordi både hende og Laura kom i gang igen med deres taekwon-do træning.. efter flere ugers pause, ved jeg ikke, nej mon dog; eller om det er fordi at verden igen er hvid, hvor vi troede den skulle nærme sig grøn???Det sner stadig der ude.Sneen daler roligt og ubekymret ned og oser langt væk af julesteming og efterår..JEG GIDER IKKE MERE SNE! ! ! Det er hyggeligt at pusle rundt sammen med hende herhjemme...og vi kan sammen gå og glæde os til denne her springer ud med duftende blomster (gid er der var lidt flere blade på, så den ikke så så stakkels ud)

2 kommentarer:

  1. En Duftranke! På Grønland! Det er da totalt BLÆRET!! Som ungdommen siger - lidt miljøskadet er jeg da, eller er det en arbejdsskade?

    SvarSlet
  2. Ja..det er en duftranke, som jeg fik af min mor sidste år. Den står i en potte, så bare rolig..den står ikke udenfor. Faktisk kan vi bestille og købe stort set alle de potteplanter vi vil, men de koster!

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.