fredag den 23. maj 2008

Silkesvøb

Et par timer på skolen og hjem igen og sidde foran symaskinen i 1½, for at sy en bluse i lækker, lækker silke. Umiddelbart sidder den perfekt, og jeg tror jeg kunne finde på at sy een mere i noget mere jordnært stof. Den er syet delvist efter en anden bluse jeg har, men jeg har forlænget den lidt, justeret lidt og fejlet nogen steder. Den er længere bagtil end fortil (med vilje) og som I kan se er ærmerne 3/4 ærmer, som jeg godt kan li' det. Jeg tror, at jeg vil bruge den til hverdag?!

2 kommentarer:

  1. Pikkorissisiaalaa á :o)
    ha en go weekend
    vh
    Josephine

    SvarSlet
  2. Josephine, qujanarujussuaq illit-taaq sapaatip akunnera naanersiorluariuk.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.