torsdag den 8. maj 2008

Lidt ØV!

Jeg sad i går aftes og trak perler på garn. Rigtig, rigtigt træls arbejde, men det sådan JEG vil have det .Farverne er bare SÅ flotte, men mine hænder så mærkeligt frost-blå ud bagefter og jeg spekulerede som en gal på, hvorfor og hvordan, og fandt ud af at det indersiden af perlerne, der smitter af, og når de glider over garnet smitter af. Jeg må leve med de mærkeligt-farvede hænder, og det er da lige til at vaske af, og håndledsvarmerne kommer også en tur i vaskemaskinen, når de er færdige (så må jeg krydse fingre for at de stadig er blå..perlerne) Jeg er spændt på mønsteret..

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  2. Hvor er det et deligt mønster!

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.