lørdag den 1. marts 2008

Øv

Jesper kom desværre galt ned ad Majoriaq og smadrede sin slæde total, så vi er vendt om og er hjemme igen. ØV!!Forventningens glæde kan man ikke tage fra os..den har vi nemlig allerede nydt, fortæret og fordøjet, nu kommer den bitre, skuffede pille, der skal forsøges slugt..Stakkels Jesper. Godt at hverken han eller hans hunde kom til skade.Jeg håber ikke, at der kommmer til at gå 12 år før jeg får tilbudet om at komme med på en længere tur igen?!Her er Majoriaq! ca 400 mtr næsten lodret ned. De tre billeder her, er de eneste jeg nåede at tage, så kvalitet eller ej, får I dem

2 kommentarer:

  1. Æv ajoqaaq. Får næsten hjemvé af at se al den dejlige sne. Her i DK er der bare regn og blæst. Kunne dog godt lige bruge et par dage i sneen, godt pakket ind med et par lune sorel-støvler og varmt tøj og en god snescooter mellem benene. Hmmm... Håber at turen trods alt var ok. Lidt har også ret. Der er også en weekend igen næste uge og næste måned. Vejrudsigten sagde, at det officielt set var forår nu i DK. Hmmm..... Det synes jeg nu ikke. Min første lille snert af hjemvé melder sig nu. Æv. Kan I have det godt.
    Knus herfra.

    SvarSlet
  2. Oev, hvor synd! Jeg haaber snart slaeden er repareret og I er paa mederne igen!

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.