tirsdag den 18. marts 2008

Samling på tropperne

I morges kom Simon hjem på påskeferie. Ingen andre end Jan og jeg vidste at han skulle komme, så der var forbavselse malet i alles ansigter da han (og hans skildpadde) kom. Han rejser igen på søndag..Som et godt tegn, cirklede to store, majestætiske havørne rundt over lufthavnsbygningen og jeg fik taget et billede af dem og det eneste man kan sige om billederne er, at man kan se at det er to fugle af en vis størrelse. Selvom vi har set ørne mere end en gang i vores liv og mere end en gang om sommeren, er det hver gang et imponerende syn.
Med 2½ times forsinkelse, nåede Jan også hjem i god behold.

Han medbragte en lækker rugbrødsform med opskrift og surdej fra farmor (fødselsdagsgave og tusind tak, farmor) og jeg glæder mig til at prøve at bage mit eget rugbrød,

og mon ikke der bliver lidt tid i overskud i påsken til at afprøve?? Fra faster Krista og Onkel Ebbe kom der 4, ja! 4 bundter dejlige tulipaner,

der overlevede transporten i en overfyldt kuffert. TAK Krista og Ebbe!

Dejligst er det dog, at Jan er hjemme igen.

(Han dufter af det store udland, rejse og fremmede indtryk, som vi klemmer ud af ham de næste par dage og suger til os. ) Andre tog afsted..måske ned til varmen, andre dufte?? Væk fra kulden, sneen og hverdagen?? Her tager Dash-en ihvertfald videre

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.