onsdag den 19. marts 2008

Frække søstre

Nu ser jeg dem bare overalt..helt præcis, hvad de hedder, ved jeg ikke,men Jan siger: "Vindkryds"! Og så må det være rigtigt. Jeg er klar over deres funktion, og mener at jeg også burde udstyres med et sådant visse dage! Disse to befandt sig på det gamle værft, som nu bl.a er innovationscenter, og som noget nyt også huser en sex-shop øverst under loftet. Drevet af lige dele nysgerrighed, trods, vantro og beundring for den modige ejer (i sådan en lille by), kørte Lena, min søster og jeg ned og skulle kikke, men vi kunne godt have sparet os for der var næsten intet tilbage. Alt det uartige og frække var forlængst revet ned af hylderne og solgt. Jeg ved ikke, hvordan Lena havde det, men jeg følte mig bestemt modig, frisindet og en lille smule snydt. Det er første gang jeg har været inde i en sådan forretning og jeg havde forventet noget ganske andet, og helt bestemt også, at jeg var gået derfra med blussende kinder, nedslåede øjne og med min indre teenagers flove, skamfyldte og pinligt berørte smag i munden over at have opsøgt noget uartigt..tsk tsk, men jeg gik derfra ikke ret meget klogere og en smule skuffet. Om det er symbolsk at jeg fotograferede trappen ned, vil jeg lade være op til dig at tolke ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.