lørdag den 8. marts 2008

Tilståelser

Min besøgstæller har rundet de 20000 (tyve tusinde) i dag og det gør mig umådeligt stolt. Stolt, fordi jeg tyder det som om,at nogen er inde og kikke ofte, hvilket igen må betyde/ at jeg tolker at det jeg skriver og fotograferer interesserer andre end mig. Da jeg i sin tid oprettede mit første indlæg, vidste jeg ikke at min blog ville komme til at betyde så meget for mig.. jeg får i perioder mange kommentarer og mails, og i andre perioder er det kun min besøgstæller, der viser mig, at der er nogen, der er inde og kikke. Bloggen gør at jeg når dagen ender helt naturligt evaluerer og vurderer min dag, forsøger at finde nogle positive ting frem ved den og samtidig gør bloggen også det, som en almindelig dagbog ville have gjort, nemlig at jeg kan kikke tilbage i tid og genopleve de passerede dage. Exhibitionistisk? Selvfedt?Selvcentreret? Selvexponerende?Tja.. jeg synes bare det er hyggeligt og især at få kommentarer og ord med på vejen fra jer. TAK!

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hej DortheIvalo,
    jamen det er bare fuldstændig fantastisk at følge din blog, er gerne herinde 2-3 gange om ugen!
    Superskønne billeder fra vores Sisimut!
    Lona - Glostrup
    http://nuukastrik.blogspot.com

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.