søndag den 16. marts 2008

Palmesøndag

Endnu en dag gled langsomt ud mellem fingrene som varmt sand og efterlod en dejlig følelse. Det har været en god og lærerig dag, og specielt dejligt var det at komme hjem og opdage, at Laura havde skovlet hele vores trappe og gået en tur med Nilfisken, hvilket var meget tiltrængt. Kurset gik også godt, og jeg håber, at jeg kan huske, det jeg har lært. Jeg har forsøgt, at lave nogle aktuelle emner (fnis fnis)Babyhuen i to-trådet moskus er færdig og mangler kun at få hæftet et par løse ender, men jeg er lidt på den, for jeg skal lave een mere og der er ikke mere garn..Jeg finder en løsning. Jeg håber også at der er en løsning på een af vores hundes problem. Den tisser blod, og har det skidt..Gad vide om hunde kan få nyresten?? Hvad søren kan det ellers være?? Jeg må have prøve at få kontakt med dyrlægen i morgen (Nej, vi har ikke nogen her i byen, desværre, så det skal ske telefonisk)

2 kommentarer:

  1. Hundene savner Jan! Sidste gang han var væk hjemmefra var der også syge hunde.Hvordan jeg husker det? Joooh,ser du,jeg har en prik i hovedet der er fyldt med hunde.Selv har jeg kun en (sikke en) Og sådan skal det være.Tænk - at have en i huset der altid holder med mig,altid er glad for at se mig,spiser hvad det skal være,aldrig brokker sig,syntes jeg er skøn i alt slags tøj,sørger systematisk for at motionere mig og der er sikkert meget mere.Bare gryntene fra gulvet eller en af kurvene gør jo at der altid er en indre fred i mit sind.Men det er nu nok mest hundefolk der fatter hvad jeg mener.Ja da, jeg ved godt at slædehunde ikke er skøde og hyggehunde,men arbejdshunde.Hvis jeg en gang kommer til Grønland,så står en hundeslædetur på listen over ting der SKAL opleves.

    SvarSlet
  2. Der er ingen tvivl om, at de savner Jan, men ligefrem tisse blod af savn, synes jeg altså er voldsomt nok! Han kommer i morgen, så de har bare om at holde ud.. Kommer du her til byen, kontakter du naturligvis Jan og mig som de første overhovedet, og er der sne nok, såå..

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.