mandag den 10. marts 2008

Mandag

I guder, hvor har jeg haft travlt i dag! Det virker helt uhyrligt på mig, når jeg tænker tilbage på arbejdsdagen, men efter en kort blund i eftermiddags, er jeg tilbage, og forhåbentligt kampklar til morgen igen. I eftermiddags, da Jan hentede mig, og kørte mig ud til min favoritplet i byen, fløj ravnens storebror tæt forbi. Jeg nåede lige at tænde kameraet og knipse et billede. Jeg ville gerne have set den tættere på, og gerne fotograferet den. Den sorte plet midt i billedet ER altså en ørn!
Der findes gode løsninger, dårlige løsninger, mærkelige løsninger, uforudsigelige løsninger, nulløsninger og bare løsninger. Jeg smiler af denne løsninger

Kryds fingre for at arbejdsdagen i morgen ikke bliver så forbandet hektisk og fortravlet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.