tirsdag den 4. marts 2008

Kultur

"Så skulle fanden da stå i det" tænkte jeg, og hev mig selv op i nakkehårene. Som I sikkert har forstået, har Jan og jeg gået i folkeskole sammen, og når een af vores gamle klassekammerater så til og med er den første, der udstiller på vores nye kulturhus, så bør, og næsten skal jeg da ihvertfald forsøge at udvise lidt kulturel adfærd. Som tænkt så gjort..afsted med mig og det var hyggeligt og inspirerende. Personligt kan jeg bedre lide hans malerier af naturen, dyrene og de skæve vinkler han ser tingene i. Hans fotokunst er bestemt ikke at kimse af heller, men mine smagsløg siger malerierne! At han er en dygtig, alsidig og interessant kunstner, kan der overhovedet ikke herske nogen tvivl om!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.