mandag den 31. marts 2008

Farvel og tak!

Jeg skrev et indlæg, som jeg nu har slettet. Jan mente ikke, at det var stue-rent nok. Et indlæg, om at jeg sidder med en lidt fad/flad og tom fornemmelse over at jeg fra i morgen ikke længere skal være fungerende viceinspektør. Ikke så meget over at jeg ikke længere skal arbejde ekstra, men måden hvorpå jeg fik besked på, at jeg min indsats ikke længere (heldigvis) er nødvendig. Jeg har fået min løn og lidt ekstra oveni for den ekstra indsats jeg har ydet. Jeg har gjort mit bedste og da ingen er forpligtet over deres evner og kvalifikationer, kan jeg ikke forvente mere. Jeg havde måske forventet et TAK, men det kan jeg så til gengæld sige: Tak, for den ekstra fritid jeg får. Jeg vil ødsle med den, frådse med den, og glæde mig over, at jeg nu får den i overflod, og jeg glæder mig til at bruge af den!

4 kommentarer:

  1. Jaaa, smag og behag er jo meget forskeligt. Hvad den ene synes er mildt, synes den anden måske er liiige stærkt nok.
    Såå, tillykke med fritiden.
    Lea P.

    SvarSlet
  2. Det er jo det..Tak skal du have Lea for min nyvundne fritid/-hed

    SvarSlet
  3. Men på den anden side, kan man lige som du, jo godt sige Pænt Tak.

    Men næste gang...?
    Mon så ikke du også kan være bekendt at sige FRA, men god samvittighed.
    Lea Poulsen.

    SvarSlet
  4. Jo, Jeg har god samvittighed over det stykke arbejde, som jeg har udført, men jeg er desværre af den støbning, at når det brænder på iler jeg med brandslanger og vandspande.. jeg skulle forsøge at lære mig selv, at andre måske også er udmærkede brandmænd.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.