søndag den 18. januar 2009

Awards

Som jeg dog bliver begavet i disse dage. Jeg har modtaget den samme award af tre forskellige bloggere. Den ene af Bea, den anden af Conny og den tredie af Anjoe, og jeg takker så mange gange for alle jeres smigrende og rosende ord, men Karin har allerede givet mig den, og jeg bliver da overhovedet ikke mindre smigret af at modtage den så mange gange. Skulle jeg give den videre, må det absolut blive til Julia. Hendes håndarbejde (både den ene og den anden slags) er bare så inspirerende, og så minder hendes hverdag (som hun beskriver den) om dengang mine egne piger var små. Mette, skal også have een. Der er tilsyneladende ikke et strikkeproblem, som hun ikke kan løse..fantastisk! Sådan gad jeg også være ;-). Lars skal have en, for sine meget flotte og inspirerende billeder, men der er altså så mange gode og inspirerende, idéfyldte blogge (blogs) rundt om, og når jeg har valgt een, finder jeg en mere og en mere og en mere og jeg kunne blive ved, men gør det ikke. Som tidligere skrevet bliver jeg pavestolt over at I følger med i mine små syslerier her i det høje nord. Der følger regler med denne award og de er som følger: 1. Vinderen kan kopiere denne Award til brug på egen blog. 2. Lav et link til ham/hende du fik Awarden af. 3. Nominer mindst 7 andre bloggere. 4. Lav link til disse på din blog. 5. Læg besked på de nomineredes blogge! Jeg har kun valgt 3 (6 ialt med dem jeg gav sidste gang)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.