torsdag den 15. januar 2009

Prismodtager

I dag har jeg modtaget endnu en award fra Karin og da jeg ikke engang har gjort noget ved den første, som jeg fik af Bea, må jeg hellere starte med at sige TAK! Der skal, som I ved ikke så meget til, før jeg føler mig smigret, en smule vigtig og lidt mere betydningsfuld end godt er. Jeg ved at Liselotte ikke er til awards, men hun fortjener bestemt dem allesammen..alle dem, som findes. Hun er en daglig inspiration udi håndarbejde og livet i al almindelighed. Anne, sætter også en meget høj standard udi alt mellem himmel og jord. Derudover er jeg glad for en smuttur forbi her, men der er så uendelig mange blogs jeg falder over på mine surf-ture i blogland, at jeg ikke ved, hvem jeg skal sende mine awards videre til. Jer allesammen, tror jeg! (I virkeligheden vil jeg også hellere beholde dem selv, fnis fnis. Please? Det er så sjældent jeg får medaljer..Nej spøg til side)

1 kommentar:

  1. Tusinde tak for de søde ord, det er da den bedst tænkelige måde at starte weekenden på. :o)

    Endnu en gang tak og rigtig god weekend til dig og dine.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.