torsdag den 28. januar 2010

Hjæælp (strik: Gail (aka Nightsong)

Jeg skulle bare råbe på hjælp, blev der sagt, så det gør jeg allerede i dag:

Jeg sidder med et sjal der bare vokser, vokser og vokser.. alene af den grund, at jeg ikke kan finde ud af at gå over i aflukningsfasen.

Det drejer sig om Gail (aka Nightsongs)

Der står, at jeg skal starte på kanten, når jeg har afsluttet et blad, men øh.. så er jeg jo iflg opskriften jo også ved at strikke et nyt.

Hvis du har siddet med opskriften/har strikket sjalet:

Jeg strikker fra p. 23 til p 37 og har gjort det uden problemer.. og kanten viser nogle andre pinde på diagrammet, som jeg ikke kan genkende.. hvornår er det jeg skal starte på kanten.. altså hvilken pind mellem 23 og 37??..

Det ender med at blive et rekord-stort sjal, hvis jeg ikke finder ud af det snart og der er ca en milliard masker, som er kedelige at strikke vrang

Lige om lidt ender jeg i guiness world record bog..hjælp!

2 kommentarer:

  1. Nu har jeg lige studeret moenstret og laest kommentarerne paa moenstersiden.

    Du skal slutte med p32 i moenstret, saa skulle det komme til at passe med kantmoenstret.

    Vi kan jo ikke have dig til at lave at sjal det er stort nok til at varme hele Groenlands befolkning ;-)

    SvarSlet
  2. - sæt din mand til at strikke vrangmaskerne - så kan du strikke retsiden på et andet imens ;-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.