torsdag den 7. januar 2010

Den savnede kartoffel

Min mor spurgte om pigerne havde nydt deres nytårs-aften ligeså meget som hun selv havde? Min mor har hele deres liv lagt hus og mad til vores/deres nytårs-aften (på nær 2 gange)

Jooh, såmænd og mere til, men Sara syntes altså, at hun manglede, at spise min mors kartofler, der først koges for dernæst at blive marineret.

De spises sammen med en kold dild-sovs lavet vistnok på cremefraiche.. men det var altså kartoflerne, der mangledes til nytåret, syntes Sara.

Min mor er ikke sådan een, der lader sådan noget passere i tavshed, så i aften afsluttede vi julen med middag hjemme hos dem med rejer marineret i hvidløg, chili og ingefær og en tur under grillen

rejer

og så de savnede kartofler

kartofler

til oksekød med forårsløg, bønner og små bagte cherry-tomater.

Hun kan altså noget med mad, hende min mor!

servietring

TAK for god mad endnu og atter engang..

2 kommentarer:

  1. Velbekomme, så fik vi da også brugt cherrytomaterne - tak for det Dudi!

    SvarSlet
  2. Nice Blog!

    Greetings from Greece!

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.