søndag den 7. september 2008

Lettere selvfed

En lille tur ud på landet, da det ikke ligefrem er nyd-din-sejltur-sejle-vejr, og vi derfor lod sejllads være en ikke-eksisterende mulighed, og fjeldene er så fulde af farver, og hvis jeg selv må sige det (?) fik jeg fanget nogle fantastiske farver med kameraet. Bagefter fik vi en varm og tiltrængt kop kaffe på konditoriet, hvor udsigten mindede om barndommen, '60-erne og var fuldstændig autentisk. Det er (nogengange) det bedste ved at være gift med Jan; at han har de samme barndomsminder/barndomsoplevelser som mig, og at vi har den samme platform at springe ud i livet fra. Nogengange er det også det mest irriterende ved at være gift med Jan, som har de samme barndomsminder/barndomsoplevelser, for det er svært at overraske ham..Nå, men hvis du vil se de billeder, som jeg tog i dag kan du klikke dig ind på dem her..(husk, at du kan gøre dem større ved at klikke på det store ikon eller du kan se dem som et slideshow..altså hvis du har lyst?) (forresten var vi ude og spise sammen igår aftes, Jan og mig, og under måltidet gik døren op og i hele tiden og folk væltede ind. Fint nok, HVIS DE DOG BARE GAD AT LUKKE DØREN IGEN, SÅ VI ANDRE IKKE SKULLE SIDDE I TRÆK, og det samme gentog sig i dag på konditoriet, HVOR DE HELLER IKKE KUNNE FINDE UD AF AT LUKKE DEN FORB.... DØR EFTER SIG! EGOISTER, TANKELØSE, HENSYNSLØSE LYSESLUKKERE! Vi er nogen, der gerne vil sidde og drikke vores kaffe uden træk og kulde, for så havde vi altså valgt at sætte os udenfor! Nå!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.