tirsdag den 16. september 2008

Wylde-Award

Irene sendte mig en award..fnis! Fordi jeg har en:"powerfull tampax". Jeg vil lige skynde mig at tilføje at det altså ikke er mig, der har navngivet jollen, men den tidligere ejer. Han havde problemer med, at den sugede så meget vand og den måtte op næsten hver måned. Skaderne er forlængs udbedret, og den suger ikke mere og kommer kun på land en gang om året nu, nemlig til vinter. En eller anden har engang fortalt mig, at både/skibe og jeg går udfra at jollen, bare er et skib i miniature størrelse (sådan føler jeg det ihvertfald, når jeg står i den!) ikke må/bør navngives om. Faktisk har jeg købt og betalt nogle bogstaver i lidt sjovt design, som jeg har klistret på den, og jeg smiler og fniser lidt, når jeg ser det, og ikke mindst når jeg kalder fx. min far over vhf-radioen: " Laura, Laura, her er tampax, kom ind"..man har altså kun det sjov man selv laver. Under alle omstændigheder siger jeg TAK til Irene. Jeg vil sende prisen, som jeg ikke aner hvad betyder (men formoder er noget godt?!Wylde, hmm..??) til Heidi, da hun trods meget modgang, stadig er en glad, frisk og stærk kvinde, der formår at holde næsen ovenvande. Nukittoqaatit, pikkoreqaatit, taamaattuaannarit.

4 kommentarer:

  1. Du er nu så meget mere end den Tampax, men som du selv siger, så har vi kun det sjov vi selv laver.

    Du kan læse Award reglerne her:
    http://tammyvitale.typepad.com/women_art_life_weaving_it/2008/07/wylde-women-award.html

    SvarSlet
  2. Citat: Purpose of the Award: To send love and acknowledgement to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.

    SvarSlet
  3. Tak Irene..Jeg vidste at det var noget godt, og jeg kan nu også godt lide udtrykket en "powerfull tampax"..alene, men takker og har sendt den videre.

    SvarSlet
  4. Tillykke med din award den har du også fortjændt

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.