søndag den 17. januar 2010

Ryper og steppebrande

Jan fik, hvad han ønskede sig allermest i julegave af mig, nemlig et par snesko (og en bog og en cd, lovning på en annoraaq og en speciel hue).

Den opmærksomme læser har nok bemærket, at Lenas, min lillesøsters mand, Johannes og Jan tit og enddda meget, meget tit, er ude sammen, og i går var ingen undtagelse, da successen med sneskoene skulle gentages. 

Det er godt, at de har samme interesser og nyder hinandens selskab så meget som de nu gør.

I går blev salon-riflen medbragt og det indbragte et par ryper til hver.

ryper

Desværre har rygtet om de mange ryper bredt sig som en steppebrand i byen så alle, der kan krybe og kravle, er i fjeldet for at prøve rype-lykken.

Der er flere mennesker på fjeldet end ryper.

Picnik collageafjohannes

(I dag kravlede jeg fx. sammen med Johannes, hvor rype-høsten var mere beskeden og igen i dag var der mange mennesker. Nu har jeg også ytret ønske om et par snesko til min fødselsdag.. de er bestilt og betalt, så nu kan jeg gå og glæde mig til min fødselsdag.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.