fredag den 5. september 2008

Efterårsfarver

Det siler ned udenfor. Det har det sådan set gjort med få korte afbrydelser det meste af ugen, og det er ikke mit yndlingsvejr. Af een eller anden grund kan jeg ikke lide at få hverken regn eller sne i ansigtet eller ned ad nakken, men farverne i fjeldet lyser op og støvet i byen er regnet fuldstændigt væk. Det er smukt. I aften vil jeg kikke udenom rodet og nullermændene herhjemme, smide fødderne op og nørkle lidt videre på det sjal, som jeg lige pludselig kom til at slå masker op til. Farverne er utroligt smukke (jeg skal nok fotografere og vise jer garnet), garnet er omtrent på tykkelse med kinesertråd og hjernen kan slås fuldstændigt fra under strikningen, da jeg har strikket det et par gange før. Dét er håndarbejde, der passer godt til mig disse dage. (Designet af Arnica og opskriften var i Hendes Verden sidste forår..)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.