søndag den 3. februar 2013

Søndag-aften aktivitet

Inspireret af min lærer på aftenskolen i foto, som tager et portrætfoto hver dag (HVER DAG!) tager jeg et billede af Laura, hver søndag.

Det er hvad jeg (vist) kan overkomme, selvom jeg er lidt forelsket i ideen om at tvinge sig til at gøre noget for at udvikle sig og blive bedre til.

En gang om ugen og af den samme person.. det er en idé, som jeg så holder mig til i første omgang, men måske jeg skulle give mig selv en februar-udfordring?!

 

lauraa

Og det samme billede i s/h

laura

I dag måtte jeg gerne vise billedet af hende.

Når året er omme, bliver det sjovt at se alle søndags-portræt-billederne af Laura.

 

Hun får så til gengæld lov til at fotografere mig.

mig

laurasmor

Jeg ser altså altid lidt sur ud, men det er forhåbentligt kun på billeder!?!?

1 kommentar:

  1. Hun er aanaas allerdejligste pige <3
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.