søndag den 24. februar 2013

Pung i sælskind

Og så lovede jeg at vise pungen, som jeg syede i sælskind.

Det er akkurat samme størrelse om den jeg syede i stof, men skindets hår er for lange og pungen virker klodset, kluntet og lidt for … et-eller-andet”, men den kan da til nød bruges til alt det løse, som altid ligger i tasken og flyder.

Nu er det samlet og til at finde.

isælskind

Mønsteret har jeg fået frit og kvit lige herfra og jeg siger tusind tak.

(trensen eller hvad det nu hedder; den som knappen skal lukkes med, skal lige syes på)

3 kommentarer:

  1. Hej DortheIvalo
    Hej totalt vild med den lille pung i sælskind ...
    Wauw ....
    Knus

    SvarSlet
  2. Jeg har kikket på mønstret, det er fint. Men når du bruger pels i eet helt stykke vil pelsen kommer til at vende imod hinanden. Mon ikke du finder et sted og klippe og for vendt pelsen sammen retning?

    SvarSlet
  3. Jeg synes nu den er blevet rigtig god i sælskind, selvfølgelig noget helt andet end stof, men absolut rigtig fin og flot. Den kan du godt være stolt af.

    Lækker blog du her har, og sikke skønne billeder af naturen!!

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.