onsdag den 13. februar 2013

At kunne give udtryk for sine meninger, følelser og tanker

Jeg tog mig en lillebitte smule sammen i dag og fik ryddet lidt op i mit såkaldte krea-værelse/mit rodeværelse/min hems og i daglig tale mest fungerende som kaos-rummet.

Man kan nu se gulvet og de steder, hvor gulvet titter frem, er der blevet støvsuget.

Den eneste grund til at jeg fik taget mig sammen var, at jeg skulle finde Saras skolepapirer, som jeg gemte i sommer.

Jeg gemte dem så godt, at jeg ikke kunne finde dem og i min søgen fandt jeg dette brev, som er skrevet i februar måned 2005

klagebrevsara

Min søde Sara har altid kunnet sige sin mening!

 

Og jeg fandt alle papirer, som jeg skal bruge for kunne sende hendes ansøgning til gymnasiet afsted og jeg kan se, at hun har lært at skrive lidt bedre end i 2005 udfra hendes fine karakterer

2 kommentarer:

  1. Det er så dejligt at finde noget fra gamle gemmer - det er så sødt - det hun har skrevet - aanaa og aataa har hun skrevet helt rigtigt <3
    KH mor

    SvarSlet
  2. :-) :-) hvor er det herligt! Det vil hun bestemt også selv syntes. Jeg har også gemt mange af de små breve fra mine piger, og syntes at de er guld værd!

    Rigtig god dag.........også til den stolte bedstemor :-)

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.