tirsdag den 29. januar 2013

Time-waste

Nå, men så strikker jeg da bare de ærmer om.. tidspilde at strikke et par ærmer to gange.

Hvordan er det nu lige det er: den dovne laver sit arbejde ordentligt første gang og skal jeg så lige klappe mig selv på skulderen over min uendelige flittighed?

Jeg synes, det er øv, for der er så mange fede ting, som venter på at komme til og som jeg glæder mig til at kaste mig over, men bare så du ved, hvad jeg får tiden til at gå med, så er det altså at strikke ærmer i min cardigan for 2. gang og jeg er slet ikke bitter, skuffet eller træt af det.. ahøm ahøm.

(og for at det ikke skal være løgn, tror jeg faktisk at jeg har strikket hele cardiganen 1-2 numre for stor til mig selv.)

1 kommentar:

  1. Hm, jeg sidder og er næsten klar til at beregne nye ærmer til Afrodite - det kan jeg også blive lidt bekymret for ;-) Surt med ærmerne. Håber, at det ender med at gå godt!

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.