onsdag den 27. juni 2012

Halvanden døgn i billeder

Jeg ved, at jeg fortryder, at jeg ikke sætter ord på alle de oplevelser jeg har gennemlevet det sidste 1½ døgns tid, men jeg har kun sovet 4 timer i nat og jeg er træt og mæt af indtryk, så det bliver et døgn i billeder og måske jeg får sat lidt ord til senere, når jeg har fået lidt søvn og er blevet mig selv igen.

morgenmad

simon

sara

øst

bro

2

7

15

10

14

18

aanaaogaataa

16

daniel

søstre

Der er vist rigeligt at drømme om      zzzzzzzzzzzzzzzzzz

10 kommentarer:

  1. Wow...... Rigtig skønne billeder, som fortæller historien selv.
    Simpelthen!!!!!

    SvarSlet
  2. Jeg sendte dig en tanke, da jeg så din søster i de lokale nyheder i aftes.
    Hvor må det være helt specielt pludselig at være sammen med alle dem du har savnet.
    Jeg håber at I må få skønne vidunderlige dage sammen.

    SvarSlet
  3. Ser da også ud til, at det har været et fantastisk 1 1/2 døgn :-)

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder, jeg tillader mig at reklamere om din blog på min FB -
    KH mor

    SvarSlet
  5. tillykke med din søster og din datter. Dejlige billeder, som viser nogle meget dejlige og specielle timer. Rigtig rigtig god ferie til dig og dine. Også selv vejret er så surt og dansk....

    SvarSlet
  6. Nåda - I var omkring Aalborg ?
    I en eller anden festlig anledning .. :o)
    (jeg så ikke den tv-udsendelse, de andre refererer til, så jeg er lidt nysgerrig)
    Tillykke med dem - og sikken oplevelse.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Hej Dorte tusinde gange tillykke med alt det hele, det er da helt fantastiske billeder. Sikke en oplevelse- sikke en drøm i opfyldelse. De bedste hilsner fra Britt

    SvarSlet
  8. Jamen der er jo ikke et øje tørt, dejlige billeder som beskriver nogle rigtig gode timer. Og hvor er det nogle flotte national dragter. TILLYKKE med det hele.

    Idag har vi været til dimmision med vores yngste datter som blev færdig i tirsdags som fysioterapeut.
    Fest for hende i tirsdags og hygge idag. Dejligt. Hilsen Joan M.

    SvarSlet
  9. Søskende kærlighed på mange fronter :)
    Fine billeder af din søster i Nordjyske

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.