lørdag den 9. juni 2012

Årets bloglæser

Og så vil jeg altså gerne have lov til at fortsætte mine pralerier!

 

Jeg vil vove den påstand og sige, at jeg har de bedste, sødeste og venligste bloglæsere i blogverdenen.

 

Jeg har på det seneste fået de sødeste mails i min indbakke.

Lange, bekræftende og venlige mails af folk, som jeg ikke kender personligt, men som læser min blog.

 

De skriver nogle søde og opmuntrende ting til mig, så jeg bliver helt rørt.

Det er bestemt ikke alle forundt at føle sig så værdsat, som jeg gør det.

Jeg føler virkelig at jeg får så meget for så lidt og indimellem bliver jeg næsten forlegen over alle de venlige ord der lander hos mig.

Jeg sætter virkelig pris på dem, skal du vide og hvis der var et dommerpanel et sted derude, ville jeg på det kraftigste opfordre dem til at give mine bloglæsere en vinderskammel for at være de bedste, sødeste, høfligste og venligste læsere.

Nu tænker du måske i dit stille sind,- er for pinlig berørt til at skulle sige det højt og for forlegen over ,at jeg overhovedet nævner det: at nu tager pralerierne da helt overhånd og har hun (altså mig) da ingen opdragelse sådan at prale med alting og ingenting?!

Jeg kunne jo have sagt, at jeg var utroligt glad for de mails jeg har fået på det seneste og ladet den stå der, men jeg bliver så boblende glad indeni og det vil jeg gerne dele lidt med dig.

Du er hermed udnævnt som årets bloglæsere i min verden.. bare så du ved det!

2 kommentarer:

  1. Wong Wai:
    "Skammelen" er også til UUUUUUUU.
    God week end til dig og dine ;-)

    Ps: TILLYKKE med dine/jeres dygtige unger/børn! Hip hip huuurrrraaaahhhh..............

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Wong Wai.. jeg er meget stolt over mine dygtige børn og glæder mig så meget på deres vegne

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.